Gezocht: aanpakker met interesse voor organisatieontwikkeling!

29-05-2018

Broosz heeft een vacature en is op zoek naar nieuwe collega met HBO/WO denk- en doeniveau, die in de rol van programmacoördinator onderdeel wil worden van het Broosz team voor vier dagen per week. Startdatum in overleg.

Ben je een echte aanpakker en zoek je een inspirerende leeromgeving? Zoek je een innovatieve, creatieve en dynamische werkomgeving met gedreven collega’s? En ben je geïnteresseerd in ontwikkeling van mens en organisatie? Dan is deze vacature misschien iets voor jou.

Wij geloven dat organiseren anders kan en dat binnen organisaties de menselijk maat terug moet en kan. Sinds 2003 ondersteunen we pioniers in verschillende sectoren in het sociaal en publiek domein bij deze verandering. Onder andere door het organiseren van dialogen en werkconferenties, het ontwerpen van passende leerconcepten en het coachen van teams. Daarnaast zijn we initiatiefnemer van de Community of Practice Nieuw Organiseren en de Community of Practice en Nieuw Toezicht en publiceren wij veranderverhalen.

Broosz bestaat uit een zelforganiserend team van ondernemende professionals dat in een netwerk met andere ondernemers met een gedeelde visie op organiseren en ontwikkelen samenwerkt.

Wat vragen we?

Om onze dienstverlening en programma’s vorm te geven en de Broosz Werkgemeenschap verder te ontwikkelen, zijn we op zoek naar een collega die ons team wil versterken. In deze rol verricht je o.a. administratie- en coördinatiewerkzaamheden zoals het maken van afspraken, het organiseren van bijeenkomsten, het onderhouden van de website, het versterken van ons relatienetwerk en het schrijven van korte teksten. Kortom: al jouw creativiteit en organiseertalent is welkom! Belangrijk is dat je nauw kan samenwerken in een team, maar dat je het ook heerlijk vindt zelfstandig te werken.

Wij zoeken die aanpakker die begrijpt dat ‘de basis op orde’ voor ons werk essentieel is en uitdagingen met excel, websites, dropbox, mail, wordpress, apple computers etcetera aandurft en actief aanpakt.

Wat bieden we?

We bieden je een rol waarin je je kunt oriënteren, ontwikkelen en een mooie start kan maken met je loopbaan. Een plek met hectiek én aandacht voor elkaar, van vernieuwing én de dagelijkse administratie en planning. Een plek waar je kan meemaken en ervaren hoe het team van Broosz onderneemt, werkt en aan de slag gaat met verandervraagstukken èn een plek waar jouw bijdrage er werkelijk toe doet.

Werkplek?

De professionals van Broosz werken door het hele land, maar we hebben ook een eigen ‘broedplaats’ gevestigd aan het Transformatorplein in Arnhem. We verwachten dat je daar vaak te vinden bent. Soms werk je ook op locatie en soms ook thuis. We bieden je een contract voor 7 maanden met mogelijk een verlenging voor maximaal 2 jaar.

Enthousiast geworden? Reageer snel:

Stuur vóór dinsdag 12 juni een mail naar georgette@broosz.nl met je CV en korte motivatie van twee alinea’s. Mocht je vragen hebben over deze vacature, aarzel niet te mailen via georgette@broosz.nl of bellen met Georgette Kempink (0625097673).